1. Юридичне бюро «КРЕДО»
  2. Послуги
  3. Отримання посвідок на постійне проживання
logo.png
Отримання посвідок на постійне проживання
ЗАПИТУЮТЬ: Яка підстава найчастіше використовується на практиці для отримання посвідки ПМП?


Що таке посвідка на постійне проживання

Посвідка на постійне проживання (ППП) – є єдиним документом, який дає право іноземцю чи особі без громадянства постійно проживати на території України. ППП оформлюється Державною міграційною службою на підставі Дозволу на імміграцію. З цим документом іноземець чи особа без громадянства отримує максимально широке коло прав, яке тільки він може мати в Україні. Перелік обставин, на підставі яких Державною міграційною службою видається ППП є вичерпним, однак найбільша частка іммігрантів отримує свій статус на підставі наявності родинних відносин з громадянином України.

Як отримати посвідку на постійне проживання

Виглядає все досить просто. Якщо Ви хочете отримати ППП, за задумом законодавця Ви маєте вчинити наступні дії:

  • зібрати необхідні документи (їх перелік зазначено нижче);
  • звернутись до територіального підрозділу ДМС України за місцем проживання;
  • особисто подати заяву разом з необхідними документами, а також паспортом (або паспортним документом);
  • особисто отримати посвідку в підрозділі ДМС України за місцем проживання.

Основна частина складностей виникає на етапі підготовки необхідного пакету документів, оскільки їх перелік є досить об'ємним:

  • заява за відповідною формою;
  • паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства (після пред'явлення повертається), його нотаріальна копія та переклад українською мовою, засвідчений в установленому порядку;
  • довідка про несудимість, видана повноваженим органом держави іноземця;
  • довідка про несудимість, видана повноваженим органом МВС України;
  • квитанція про сплату державного мита або документ, який підтверджує наявність пільг щодо його сплати;
  • квитанція про сплату послуги;
  • чотири фотокартки іноземця або особи без громадянства розміром 3,5x4,5 сантиметра (на матовому папері);
  • копія виданої податковим органом довідки про присвоєння ідентифікаційного номера – довідка ІПН (у разі наявності);
  • інші документи, які підтверджують обставини, на які посилається заявник;
  • копія рішення про надання дозволу на імміграцію.

Підготовка більшості перелічених вище документів не викликає питань, чого не скажеш з приводу рішення про надання дозволу на імміграцію. Цей документ є вирішальним. Більшість часу, який займає оформлення ППП, витрачається саме на отримання рішення про надання дозволу на імміграцію. На цьому етапі особа заявника, а також подані нею документи, всебічно вивчаються та перевіряються компетентними органами, в тому числі за участю Інтерполу та Служби безпеки України.

Посвідка на постійне проживання (ППП) – є єдиним документом, який дає право іноземцю чи особі без громадянства постійно проживати на території України. ППП оформлюється Державною міграційною службою на підставі Дозволу на імміграцію. З цим документом іноземець чи особа без громадянства отримує максимально широке коло прав, яке тільки він може мати в Україні. Перелік обставин, на підставі яких Державною міграційною службою видається ППП є вичерпним, однак найбільша частка іммігрантів отримує свій статус на підставі наявності родинних відносин з громадянином України.

З приводу пункту щодо інших документів, які підтверджують обставини, на які посилається заявник, необхідно дещо пояснити. Відповідні посадові особи Державної міграційної служби мають право вимагати будь-які документи, які не потрапили до зазначеного переліку, якщо вони вважають за необхідність перевірити ту чи іншу інформацію, надану заявником, або потребують додаткової інформації. Фактично цей процес може тривати достатньо довго та бути проблемним.

Корисна інформація

Як Ви можете зрозуміти, насправді процедура отримання ППП є набагато більш складним та заплутаним процесом, ніж це виглядає теоретично. Цей процес вимагає багато часу й спеціальних знань в галузі міграційного права. В іншому випадку, заявник ризикує затягнути строки розгляду документів, отримати відмову, або опинитись в ситуації, коли у нього спливе строк легального перебування на території України.

Однак, результат вартий зусиль. Після отримання ППП, заявник набуває статус іммігранта. Іммігрант вправі влаштовуватися на роботу без дозволу на працевлаштування, йому більше не потрібно отримувати візу для в’їзду в країну і дозвіл на перебування в Україні.

Фахівці Юридичного бюро «КРЕДО» надають повний спектр послуг, щодо отриманням Посвідки на постійне проживання, який включає в себе:

  • надання попередніх консультацій стосовно можливості отримання ППП;
  • підготовка необхідного та повного пакету документів;
  • подача до Державної міграційної служби України всього пакету документів;
  • супроводження всього процесу отримання ППП до моменту фактичного отримання посвідки.

Для попередньої консультації Вам необхідно надати загальну інформацію щодо:

  • дійсного громадянства чи його відсутність;
  • наявності судимостей;
  • строку легального перебування на території України;
  • обставин, які можуть бути підставою для імміграції.
З приводу детальної інформації щодо строків та вартості послуг звертайтесь до наших фахівців:
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

ВІДПОВІДАЄМО: Як підстава для отримання посвідки на ПМП, найчастіше використовується наявність шлюбу, в якому один з подружжя є громадянином України. Також трапляються випадки, коли шлюбні відносини не зареєстровані, але є спільна дитина, що також може бути підставою для звернення.
Юридичне бюро «КРЕДО»
Адреса: вул. Леоніда Первомайського, 9 , 01133 , Київ, Україна
Тел:( 38 0) 44 3832312 / Тел:( 38 0) 67 4995617 / Тел:( 38 0) 63 4062474 / Тел:( 38 0) 50 3571666
Всі права захищено. При повному або частковому відтворенні матеріалів викладених на даному сайті, посилання на джерело обов’язкове.
2010-2015.